Oct 13, 2011

Congrats Sis!

Assalamualaikum... Hujung minggu lepas penulis & keluarga ke KL. Kalau 1 Oktober haritu penulis yang konvo, kali ni kakak penulis, Kak Nisa pula yang konvo. So, penulis nak ucapkan tahniah sempena dah bergelar graduan.


Konvo Kak Nisa sesi petang, keluar dewan pun dah pukul 5. Jadi masa agak terhad.



Hari esoknya pergi lagi ke UIA, sambung balik photoshoot & hantar jubah. Sebelum balik kitorang sempat la jalan-jalan kat pesta konvo...


Penulis beli Ultravoodo ngan Spidervoodo. Macho tak diorang?

P/S: Pergi konvo kat UIA ni memaaang seronok sebab ramaaai aweks-aweks cun! Hehehe...

5 comments:

Princess Azne said...

wwwaaaaahhh. . comey nyer kakak awk

- abdul hadi abdul muti - said...

patung tu yang boleh cucukcucuk tu kan? haha

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

@Princess Azne

adek dia lg comey lah! muahaha

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

@abdul hadi

iye. tu pun gua dh cucuk kaki dia ngan jarum, br la dorg bleh bdiri...

Fad said...

cun la header..cf suka..
anyway,ada yg sangkut ke awek kat uia tu?hehe