Feb 24, 2009

Kena TAG Lagi

Tag ini datangnya dari saudara Lato & Eddy. Jadi penulis akan jawab sekaligus la.

1. Anda rasa anda hot??

- Gua insan yang dah terlebih hot! Tambah² pulak time demam ni...muahaha.

2. Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?

- Sebab gambar ni mengingatkan gua pada holiday trip yang paling best dalam hidup gua setakat ini. Gambar ni diambil di atas Gunung Mat Cincang, Langkawi dengan member² PASUM dulu. Memang sejuuk gila dekat atas tu. Habaq hang!

4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?

- Mmm... Dah lama dah. Bulan 1 kot, tu pun masa birthday Along.

5. Lagu terakhir yang kamu dengar?

- We The Kings - Check Yes Juliet

6. Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?

- Rutin harian: check email, bukak memo, main tagged dengan frenster

7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?

- Syam : Nama ni la yang paling ramai orang panggil gua. Simple, tapi ada ala² nama kasanova sikit.
- Adeq : Cuma ahli keluarga gua je yang boleh panggil gua Adeq! Orang lain tidak dibenarkan sama sekali apatah lagi beberapa kali.
- Pak Shu : Adam & Adib (my anak buah) memang sayaang Pak Shu mereka.
- Pasum : Walaupun nama ni gua tak berapa suka tapi hakikatnya dekat UMP ni ramai pulak yang panggil gua dengan nama ni. Agak² kalau orang panggil ko Matriks Gambang ko suka tak? Matriks Gambang! Matriks Gambang! Sini la!

8. Tag lagi lima orang

lato
eddy
maoh
atikah
martello momok

9. Siapa orang nombor satu?

- Lan Lato. Ko tag aku ek....

10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?

- Hubungan simbiosis dengan Zhurong...kekekeke

11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor lima

- Baru bukak blog. Tak sampai seminggu pun lagi.

12. Bagaimana pula dengan orang nombor empat

- Nampak senyap tapi...hehe

13. Siapakah orang nombor dua?

- Hantu klu... Ops! Tersilap... Orang yang cukup baik. Peace!

No comments: