Feb 9, 2009

Air Oh Air

Harini kolej penulis gempar bila bangun² je, tengok air dah tak ada! Tapi kitorang mandi tau... Itu pun tumpang mandi dekat rumah kosong. Penulis harap sangat² U ni isytihar darurat je. So tak perlulah susah² nak pergi kelas hehehe...

Tapi memang perit la bila tak ada air ni. Nak solat pun susah. Penulis tak tahu la kenapa, bila tak ada air ni rasa macam bulan puasa. Maybe sebab tak boleh mandi petang kot...huhuhu.

Betul la orang cakap yang kita ni time satu² benda tu ada kat depan mata kita, tak perasan & hargai tapi bila dah tak ada baru la terasa susah.

Moral: Jimatkan penggunaan air. Kalau mandi tu jangan la sampai 2,3 jam...

2 comments:

eddy said...

sape la tuh yg mandi sampai 2 3 jam...haha
nih baru xder air...dah gelabah...hak3

maoh said...

nk msk megi pon senak2 beng...