Sep 16, 2011

Saya Anak Malaysia!

Selamat Hari Malaysia kepada semua yang berstatus warganegara Malaysia. Harini genap 48 tahun Persekutuan Malaysia dibentuk. Tahun ni sambutan Hari Malaysia & Hari Merdeka diraikan serentak dengan dengan tema “1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera”.


Unik kan bunga raya ni, ada 2 dalam 1

Harini penulis tak sempat tengok perbarisan kat kaca tibi sebab pagi² lagi dah keluar ke Padang Pulut. Ada kerja² mengukur tanah sikit.


Dia punya penat boleh tahan jugaklah,
tapi penulis dah pandai sikit² nak baca geran tanah tu...

4 comments:

HK said...

gambar yg last tu geran tanah ke? wah pening nak baca.huhu

Adylia Qarissa said...

salam 1 malaysia :D

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

@HK

betul3. pening jugak la nk baca, hehehe

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

@Adylia Qarissa

thanks sudi dtg blog saya ;)