May 23, 2010

Rongak & Jongang Band


Haa....ni la dia sebab musabab penulis suka dengar lagu Bila Diri Disayangi tu....
sumpah budak² ni dah buat penulis gelak golek²! Penulis salut kat penyanyi tu, nasib baik dia tak masuk AF8 kalau tak Shahir, kempunan la ko nak jadi juara....hahaha (Ops ade 'kipas' shahir ke kat sini? Sori ek...gurau jer). & salut gak kat drummer yang memang terbaek! Yang penting korang memang natural & lawak tahap gaban!

2 comments:

Kim said...

hahaha. comel. sgt berusaha! tp lagu bila disayangi ni mmg best. cinta pada Allah. :)

ahmad hisyam said...

hehehe...yup, mmg best