Jun 28, 2009

Orang-Orang

Biasanya kita dapat tengok orang² ni banyak kat sawah padi. Tapi bukan kat sawah je ada orang², kat kebun penulis pun ada jugak.

Memandangkan buah rambutan dah nak masak, banyak la member² si Darwin datang menumpang makan. Jadi ayah penulis jemput la 2 orang fashion designer (penulis ngan kakak penulis, kak nisah) untuk buat orang² ni...

Korang tengok la hasil kerja kami...

Nenek kebayan

Milah nak pergi pasar ke? Beli sayur ke?

Mak cik vogue

Lawan tokey nampak...

2 comments:

ஐsHaLLotஐ™ said...

waaah...HEbAT ah hasil tgn kome sume..

angelina joli ade? =p

lighta shadowee said...

shallot: thanks....
jgn kate angelina joli, m rajoli pon ade.... :lol: