Apr 30, 2010

Jantung Hati

Fuh! Lama gila kot tak update blog ni angkara final exam baru² ni. Tambah pulak ngan laptop yang tiba² buat hal & terpaksa ganti jantung (hard disk) baru. Tepat betul ko punye timing kan? Time final exam tuuu, sebelom² ni OK je.....

Wahai laptop ku sayang... Mesti ko nak berlagak kan? Mentang² aku ada ko sorang je....haish. Tak pasal² penulis kena pegi menagih kasih ngan dekstop Suki. Mencanak gak sebelum final subjek Power Plant baru ni, pegi Kuantan sorang² semata² nak hadiahkan ko jantung baru. Gila ko, semua note dalam slide ngan pdf kot....kalau takde laptop memang byebye la, dah la memang sedia ada malas nak study....huhuhu. Tapi disebabkan ni final exam, nak tak nak mesti kena study jugak kan......

Wahai laptop ku sayang... Bila dah tukar jantung baru ni aku nampak ko makin cantik tapi yang buat aku resah (gelisah, caca merba, tak keruan semua ada lah!) sekarang ni, aku rasa ko masih sakit lagi la, sabar ek, kalau aku ada masa free nanti aku bawak pergi jumpa doktor....

Lupa pulak, sempena dah abes final exam ni penulis nak la tanye korang apa aktiviti yang korang nak buat time cuti ni. Mana la tau, penulis leh join sekaki. Bagi penulis (& budak² yang sama2 amek subjek Power Plant), aktiviti kitorang yang paling 'best' lepas final ni mesti la kerja² menyiapkan projek dengan assignment En Bayi. Dah habis final pun ada lagi benda² camni kan? Apa kes?

Baiklah, nak pergi serbu bilik Eddy pulak...mintak citer Adamaya. Eh eh lupe, harini mana ada. Adoi... lambatnya hari Isnin!

No comments: