May 9, 2009

Super B.Z

Kali ni penulis nak berkongsi sikit pasal jadual waktu cuti penulis tahun ni. Ya, cuti la sangat...huhu. Entah la kenapa, tapi macam best pulak dapat bagitau korang yang cuti penulis yang sepatutnyea 2 bulan, bila ditolak² tinggal 2 mggu jerk!

Jom tengok jadual cuti gua:

30 April --> Tamat final exam
2-4 Mei --> Kem TEST untuk budak² eXpoconvo
4-11 Mei --> Latihan pusat MASUM
12-28 Mei --> Karnival sukan MASUM di UUM
1-20 Jun --> Study protokol untuk eXpoconvo di UMP
21-5 Julai --> Harap² dapat cuti dengan aman time nie...toloooong!
6 Julai --> Start sem baru

Yang bestnya sepanjang tarikh tu penulis kena bangun awal. Tak boleh tido sampai matahari tegak atas kepala, tapi bagus jugak la kan? Nasib badan la...

P/S: Ini bukan rintihan, ini kepasrahan

4 comments:

atiqahtuty said...

yer cuty ak pn x ckop 2 bln..ari2 kne bgn kul 6 jogging nyer psl adehh

eddy said...

sabar je bai...hehe(^^(

eddy said...

walaupon aq tau kok mmg tgh bz..aq nak tag gak...hehe
jawb tau...(^^)

FARIE said...

sabar.. pahala tuh..